luni, 23 august 2010

Victoria

Daca astazi tot este 23 august si timp de 45 ani am tot aniversat ironic o victorie care nu era a noastra ci impotriva romanilor defapt:) o sa va povestesc despre comuna Victoria din Tulcea.
Este o localitate maricica din judetul Tulcea situata pe bratul Sf. Gheorghe, pe partea continentala. Din fericire mult mai veche decat comunismul. A fost cucerita de turci, a ars la un moment dat, apoi a fost reinfiintata de romani dar cu timpul au venit foarte multi ucrainieni, avand chiar pe la jumatatea secolului 19 scoala mixta.


Intr-o zi dis de dimineata ne-am hotarat sa mergem la Victoria. Am ajuns acolo cu "ia-ma nene" pe o vreme penibil de calduroasa.

Aliniere la stânga
































Ne-am plimbat putin pe dealul din imprejurimi, si apoi ne-am decis sa mergem la Dunare. Unde am observat ca intre bronz si pescuit sta un tractor Lamborghini.Nu tunat ca daciile cu prost gust, ci chiar un tractor original, functional.






























Satui de atata frumuseti naturale si mancati de tantarii de prin smarcurile ramase in urma retragerii apelor de la inundatiile proaspat trecute, ne-am hotarat sa mergem la bar. Care se numeste "bar". Logic nu?
















Unde oamenii stateau la bere si (dubios) vorbeau singuri. Sau poate asa ni se parea noua, cine stie unde erau plecati:D
















Intr-un final dupa cateva beri si dupa ce am pierdut singurul microbuz din ziua respectiva, ne-am asezat din nou la autostop si ne-am intors in Tulcea. Victorie!